Середа, 16.01.2019, 13:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Сайт Джуринської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Навчальна діяльність

            Основна діяльність школи  спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти - ст.53 Конституції України, Законів України  «Про загальну середню освіту», закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу»,  постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний  заклад», «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державного стандарту базової і повної середньої освіти», «Положення   про загальноосвітній навчальний  заклад»

             Структура освіти на кожному рівні і навчальних планах побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності по предметах і самостійності учня у виборі в освітньому процесі.

      На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, а також дається теоретична і практична підготовка по дисциплінах навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.

       Успішність проходження кожного рівня і виконання його освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, ввідкритістю навчального процесу.

          Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі функції з використанням ІКТ .   У поточному році  в навчальний план введено  інформатику.

    Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, передпрофільного навчання. Система освіти в школі складається з трьох освітніх рівнів :

·                  початкова школа - 4роки (з 6 -7 до 9-10 років) – кількість дітей - 60;

·                  основна - 5 років(з 10 до14 -15 років) – кількість дітей -67;

·                  старша (з 15 до 17-18 років) – кількість дітей - 35

    Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, передпрофільного навчання.

        Педагоги школи безперервно підвищують свій професійний рівень за допомогою: педагогічних рад,засідань ШМО та МО, районних та обласних теоретичних і практичних семінарів,засідань районних МО, інтернет-ресурсів.

                  Аналіз роботи школи за 2014– 2015 навчальний рік

         У вересні 2015 року наша  школа починає свій 63 навчальний рік.

               До складу адміністрації входять:

Ярема Петро Федорович – директор школи. Стаж роботи 36 років, на посаді

26 –й рік. Вчитель спеціаліст « вищої категорії»,

Ругало  Оксана  Юріївна – заступник директора школи з навчально-виховної роботи, на посаді  1 рік,

Паньків Ірина Орестівна – заступник директора з виховної роботи. Стаж роботи 12 років, на посаді –5-й рік. Вчитель –спеціаліст «вищої категорії».

 

    Педагогічний  колектив школи  працював  протягом 2014/2015 навчального року  над науково-мотодичною проблемою: Методоологічна переорієнтація вчителів на нову філософію освіти шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій”.

РІВЕНЬ  ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

ПЕДАГОГІЧНИХ  ПРАЦІВНИКІВ  ШКОЛИ

 

Всього вчителів - 23

 

                                        І          Вчитель – методист         -      1

                                        ІІ        Старший  вчитель            -      1

                                      ІІІ         Вища   категорія              -      7

                                      ІV         І категорія                         -      8

                                       V         ІІ категорія                        -      2

                                      VI        Спеціаліст                          -      7 

 На базі школи працює  освітній округ, який  координує  методичну роботу з вчителями – предметниками, заступниками директорів шкіл та класними керівниками. Методичний кабінет школи став центром та  генератором багатьох педагогічних ідей школи та району.

    Система  методичної  роботи  з педагогічним  колективом  школи  була  сконцентрована навколо методичних проблем, згідно структури методичної роботи.

     Аналіз підсумків 2014/2015 н.р. показав, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності намагався реалізувати мету, яка була поставлена на початку навчального року в справі навчання і виховання учнів. Рівень педагогічної майстерності помітно зріс.

      Результати атестації школи та  вчителів показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію, проведено творчі звіти вчителів, які атестувалися (Затильна О.П., Квасниця О.Я., Яворський Т.Б.) , ними проведено відкриті уроки з використанням коп’ютерних технологій  в Джуринському  освітньому окрузі.

 

ОХОПЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЮ

РОБОТОЮ

 

                                         І             Керівники ш/м комісій      -   4

 

                                         ІІ            Керівники ММО            -      8

 

                                         ІІІ           Координатор               -          1

 

 

     Протягом року проводились предметні тижні із змістовними, позакласними заходами. Особливо відзначився тиждень історії і правознавства, географії,  української мови та літератури.

    Творча  група працювала  над проблемою „Розвиток  життєвої компетентності  особистості”.

     Протягом  2014/2015н.р.методичні   об’єднання Джуринського освітнього округу    проведені згідно планів.

      Проаналізовано виконання навчальних планів з основ наук. Програми виконано якісно і кількісно.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

     На засіданнях шкільних методичних   комісій,  міжшкільних методичних об’єднань аналізувались результати навчально-виховної роботи з основ наук. Досліджено динаміку зростання (спадання) успішності учнів з навчальних предметів порівняно з попереднім періодом.

Моніторинг ЗНО 2017 року

 

 

Моніторинг успішності учнів    Джуринської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Роки

К-сть учнів

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

2012-2013

160

9

45

80

26 

2013-2014

164

6

41

73

31

2014-2015

175

12

50

75

23

 

     Проаналізовано стан викладання навчальних предметів (світова література, трудове навчання,  фізкультура  ) і програм,  запровадження нового змісту освіти,  його ефективність, стан навчання,  виховання і розвиток особистості, результативність  ДПА.

 

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ  ДПА   -  ЗА  2014-2015н.р.

 

№п/п

        Предмет

 

Клас

Рівні

високий

достатній

середній

початковий

1.

Ураїнська мова

9

4

6

5

3

2.

Математика

9

3

7

13

-

3.

Українська література

9

7

3

8

-

4.

Укр.мова

11

1

4

19

1

5.

Технології

11

14

11

-

-

 

         Проводилась  робота з обдарованими дітьми, найголовнішою засадою якої є орієнтація на особистість, на дбайливе плекання творчої  індивідуальності кожного учня.

      Творчі конкурси, олімпіади сприяють розвитку  розумових здібностей обдарованих учнів, ефективному навчанню,  оптимальній реалізації власного потенціалу.